Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Jak złożyć reklamację?

Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru.

1 Zgłoś reklamację produktu

Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się przez Formularz kontaktowy lub napisz do nas na adres [email protected] podając jak najwięcej szczegółów dotyczących wady, tak abyśmy mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.

2 Wypełnij formularz reklamacji

Aby wypełnić formularz reklamacji, pobierz go klikając przycisk poniżej.

Pobierz formularz

 

 

3 Odeślij reklamowany produkt

Reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji odeślij na adres:

Moda i Kawa Gerard Chwiłkowski 78-540 Kalisz Pomorski ul. Szczecińska 5a  Tel. +48 604590395

Po otrzymaniu i rozpatrzeniu reklamowego produktu skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o statusie reklamacji.

 

Witryna stworzona na platformie